Regulamin:
Wymagane dokumenty:
- Formularz rekrutacyjny
- Wniosek o badanie psychologiczne
- Kserokopia świadectwa szkolnego z ostatniego roku poprzedzającego rekrutację oraz dokumentu potwierdzającego uzyskany tytuł laureata lub finalisty, o ile dotyczy.
UWAGA! Wydłużamy termin rekrutacji! Dokumenty należy złożyć do 17 grudnia 2024r. w sekretariacie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Człuchowie, ul. Szczecińska 20.
Etapy rekrutacji:
- Złożenie wymaganych dokumentów do 17.12.2024r.
- Badania w poradni psychologiczno-pedagogicznej – grudzień 2024r.
- Test Uzdolnień Kierunkowych – do 11.01.2025r. (termin zostanie ustalony)
- Publikacja listy zakwalifikowanych do projektu – styczeń 2025r.
- Uroczyste wręczenie aktów nominacji – styczeń 2025r.
- Rozpoczęcie zajęć – druga połowa stycznia 2025r. – czerwiec 2025r.